פיצה משלוחים: הזמנת פיצה בת"א עד השעות הקטנות של הלילה


 

פיצה דונטלו מציעה תפריט מיוחד להזמנת משלוחי פיצה בו תוכלו למצוא את הפיצה שהכי מתאימה לכם. אנו קשובים לכם הלקוחות ועל כן מעדכנים את התפריט מעת לעת, על מנת שכל אחד מכם ייתחבר למנה האהובה עליו. כך שאם חיפשתם פיצה בתל אביב משלוחים אך אינכם יודעים בוודאות מה ישביע את תיאבונכם, תוכלו לעיין בתפריט, להחליט מה יותר קורץ לכם ולהרכיב את הפיצה המושלמת עבורכם. צוות פיצה דונטלו סבור ובטוח שגם אם תרכיבו את הפיצה הבסיסית ביותר, לא תוכלו להתעלם מגבינת המוצרלה האיטלקית המקורית או מגבינת הפרמזן הנימוחה והעסיסית, משום שאנו בדונטלו מאמינים באותנטיות של כל מרכיבי הפיצה, באשר הם, החל מהקמחים המשובחים, רוטב הפיצה האיטלקי המקורי והמעולה שלנו, הגבינות כאמור והתוספות המפתיעות לא פחות.

מהי פיצה איטלקית?

פיצה איטלקית אמיתית מתבססת על שלושה טעמים מקוריים עתיקי יומין:

נאפוליטנה – כשמה כן היא, נולדה בנאפולי והייתה הפיצה המשודרגת הראשונה, שהפכה ממאפה שטוח נייטרלי בטעמו לפיצה ברוטב עגבניות וגבינת מוצרלה שיובאה במאה ה- 18 מהודו הרחוקה.

מרגריטה – אשר נולדה בהמשך המאה השמונה עזרה אודות מחווה לדגל האיטלקי ולמלכה דאז מרגריטה ומורכבת מגבינת מוצרלה, רוטב עגבניות מתובל ועלי בזיליקום.

ביאנקה – פיצה איטלקית אשר אינה מכילה רוטב עגבניות כלל, אלא גבינות מוקרמות בלבד ולעיתים תוספת של רוטב שמנת או פסטו (או שניהם).

אנו בפיצה דונטלו דבקים במתכונים האיטלקיים המסורתיים לבחירתכם.

תפריט פיצה משלוחים – תל אביב בסימן איטליה

פיצה דונטלו מציעה תפריט ממנו תוכלו להזמין פיצה למשלוחים בתל אביב ברוב שעות היממה. הפיצות שלנו ידועות במרכיביהן האיכותיים והמקוריים וכל פיצה מורכבת באופן מוקפד ונאמן למתכון הנאפוליטני האיטלקי הידוע. על גבי הרוטב האיטלקי המשובח, תוכלו להוסיף כאוות נפשכם ולהרכיב את הפיצה המושלמת שלכם, להתענג על כל ביס ולספר לחבריכם.

אוהבים פיצה סטנדרטית? אוהבים לחדש ולגוון? התפריט שלנו מאפשר גם לנועזים וגם לשמרנים שבין קהל לקוחותינו, למצוא את הפיצה המתאימה לחיכם.

התפריט שלנו להזמנת משלוחי פיצה בתל אביב מתחדש ומתרענן בכל עת ולכן כדאי להתעדכן מדי פעם בחידושים שלנו ולבדוק מול הטלפן שלנו מה מנת הפיצה המיוחדת של כל יום והאם יש מבצע חדש למזמינים פיצה משלוחים בתל אביב.

אז קחו לכם כמה דקות, תתרווחו ותעיינו בנחת בתפריט המשלוחים שלנו ותרשו לעצמכם להתפרע, מי יודע, אולי יום אחד תראו את הפיצה שהזמנתם מתנוססת לה בתוך התפריט, כך שתוכלו ליהנות ממנה שוב ושוב.

למזמינים פיצה – משלוחים זמינים במרכז תל אביב בלבד.